تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم  و نردبان کابل تیک 02133530243

تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم و نردبان کابل تیک 02133530243

سینی کابل گالوانیزه گرم تیک بازارلاله زارجنوبی نردبان کابل فلزی|گلند پلاستیکی|سی چنل|لوله برق فولادی و گالوانیزه|لوله خرطومی فلزی|بست چنگکی|ریل بست چنگالی|سر لوله برق|پریز کف خواب | https://www.tsbargh.ir |قوطی پریز فلزی گالوانیزه ترمینال باکس ضد انفجارGRP
تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم  و نردبان کابل تیک 02133530243

تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم و نردبان کابل تیک 02133530243

سینی کابل گالوانیزه گرم تیک بازارلاله زارجنوبی نردبان کابل فلزی|گلند پلاستیکی|سی چنل|لوله برق فولادی و گالوانیزه|لوله خرطومی فلزی|بست چنگکی|ریل بست چنگالی|سر لوله برق|پریز کف خواب | https://www.tsbargh.ir |قوطی پریز فلزی گالوانیزه ترمینال باکس ضد انفجارGRP

خصوصیات مهندسی سینی نردبان کابل تهیه شده از ورق گالوانیزه


خصوصیات  مهندسی  سینی نردبان کابل تهیه شده از ورق گالوانیزه  :

 جهت نگهداری انواع گوناگون سیم و کابل صنعت برق تعیین مسیر عبوری زیبا جهت کابل کشی و در نظر گرفتن آینده و تغییرات ، پایداری کابل در روشهای

برای محافظت از انواع مختلف کابل های برق ، انتخاب مسیری شکیل برای کابل کشی ، تعمیرات احتمالی در آینده ، دوام بیشتر کابل ها و... در شیوه های انتقال انرژی و قدرت از سیستم های انتقال خطوط نیرویی چون سین نردبان کابل استفاده می شود .

تولید کننده سینی نردبان کابل اغلب سینی کابل را با عرض های 10،20،30،40،50،60،70،80 سانتیمتر بر اساس نیاز متقاضی تولید می کند.

مطابق با سینی های تولید شده تولید کننده سینی کابل یک سری کامل از اتصالات و نگهدارنده جهت نصب و طبق سفارش ساخته و تحویل می نماید.

سینی بنا به نیاز مشتری و مطابق طرح از ورقهای استیل ، گالوانیزه ، فابریک ، گالوانیزه گرم با ضخامت سینی 0/5،0/7،0/8،1،1/25،1/5 میلیمتر با طول سه متر یا دو متر ساخته می شود.
قسمت بالای سینی که بصورت باز نمی تواند باشد و برای بهتر وصل شدن درب سینی کابل آن را خم می زنند خم های سینی شش خم یا چهار خم می باشد و اندازه معمول لبه سینی کابل از 4 سانتیمتر تا 10 سانتیمتر تهیه می شود.

 تعیین درست اندازه سینی و خم های سینی کابل با در نظر گرفتن ارتفاع لبه و ضخامت ورق مورد نیاز برای رسیدن به بالاتری نتیجه و کمترین قیمت سینی کابل میزان زیادی مورد نیاز می باشد.




تیک  تولید کننده و سازنده انواع سینی کابل با پانچ سی ان سی  ، نردبان کابل ، ترانکینگ با دیوایدر ، با کلیه متعلقات شامل : سه راهی سینی کابل ، زانویی سینی کابل ، چهار راهی سینی کابل ، رابط سینی کابل ، تبدیل سینی نردبان کابل ، ساپورت سقفی و دیواری ، براکت سینی کابل و اتصالات نردبان کابل

راهبرد های بنیادی در نصب سینی نردبان کابل

راهبرد های بنیادی در نصب سینی نردبان کابل :


نصب سینی نردبان کابل اکثرا در محیط های مسکونی ، صنعتی و تجاری صورت می پذیرد و در قسمت های درونی برج ها اغلب سیم و کابل کشی از لوله خرطومی صورت می گیرد.هنگامی که طرح برای سینی نردبان کابل برنامه ریزی شده باشد.نصب سینی کابل از جانب  جعبه های صنعتی تا قسمت ورود خرطومی امکان میپذیرد.

در تمامی برج ها ی عظیم از سینی کابل برای مسیر یابی و انتقال خطوط نیرو و کابل کشی استفاده می شود.
معمولا به هنگام  طراحی و پی ریزی ساختمان  مکان ها استفاده از سینی در نظر گرفته شده سپس  سینی از پایین ترین طبقه تا آخرین  طبقه نصب می شود در قسمتهایی از اجرا برای نگه داشتن سینی ها در سقف یا دیوار از نگهدارنده سینی نردبان کابل همان ساپورت  استفاده شده که معمولا از پیچ متر بره می برند .

در نصب سینی کابل استاندارد کابل کشی این می باشد که از طریق دیوایدر یا ترانکینگ کابل های فشار قوی از کابل فشار ضعیف بصورت تفکیک کشیده شود.

برای زیبایی و نظم بیشتر کابل ها برای نگهداری بهتر کابل از بست کمربندی کابل استفاده می شود.

برای کمتر کردن حرارت جریان در کابل ها بهتر است کابل ها کنار هم در سینی قرار گیرد و حد الامکان  کابل ها روی هم قرار داده نشود بلکه از دیوایدر استفاده شود.

جهت بررسی چگونگی پیش گیری از عوامل خطر ناک در محیط کار و رعایت اصول حفاظت و ایمنی کارگاه سازنده و تولید کننده سینی کابل به وب سایت ما مراجعه نمایید و با اعلام نظرات خود ما را خرسند کنید.



نگهدارنده سینی نردبان کابل گالوانیزه


نگهدارنده  سینی  نردبان کابل گالوانیزه  :

از قابل ترین  مضمون راه اندازی تاسیساتی که در  آنها سینی نردبان کابل استفاده می شود  ، برگزیدن ساپورت صحیح سینی برق (نگهدارنده سینی کابل) (به عنوان مثال : ساپورت سقفی و دیواری سینی نردبان کابل،براکت سینی نردبان کابل و دیگر نگه دارنده ها) است ،  که نازک بینی ویژه ای  را می طلبد در این امتداد می بایست تولید کننده ساپورت سینی کابل  ، باید ساپورتی دارای فرم و  قالب  زیبا ی فیزیکی ، ساخته که  از استحکام بالا باشد تا  طول عمر بیشتر داشته باشد و در دراز مدت تغییر شکل ندهد و موجبات شکم دادن ساپورت نردبان سینی کابل که در مرور زمان با شرایط زیست محیطی احتمال پدیدار شدن باشد ، نگردد.

بنا به این گونه دید بنیان محاسبه قیمت ساپورت سینی کابل بر پایه   معلومات نابی همچون : میزان تعداد کابل مورد استفاده ، جنس کابل ، شرایط اقلیمی و مکان اجرا سیستم سینی کابل و محیط های مختلف نصب بپذیرد. پلیت ها و بازو نگهدارنده سینی نردبان کابل معمولا از ورق های گالوانیزه ، استیل ، آلومینیوم ، فابریک با ضخامت های مختلف طبق سفارش مشتری ساخته می شود.

اتصالات سینی نردبان کابل بر اساس  استاندارد : IEC#ASTM#AWS#BS#DIN#ISO , تولید می گردد.این زمان  ورق مورد استفاده برای ساختن سینی نردبان کابل می بایست حتما با ورق گالوانیزه یا ورق فولاد که بعد از برش ، پانچ شده سپس  خم و گالوانیزه عمقی داغ  شود ، هنگامی که سینی نردبان کابل آبکاری گرم شود مصارف آن در مناطق ویژه می شود برای مثال در محیط های شرجی و نمناک راه اندازی می شوند.

نگهدارنده اصلی سینی نردبان کابل



#سینی_کابل_گالوانیزه_آبکاری_گرم

آیا سینی نردبان کابل در صنعت ساختمان نیز کاربرد دارد



آیا سینی  نردبان کابل در صنعت ساختمان نیز کاربرد دارد ؟


سینی  نردبان کابل درساختار  تاسیسات  الکترونیکال  و تاسیسات پتروشیمی متفاوت مورد انتفاع صورت می پذیرد. از سینی  نردبان کابل ،  در راستای  نظم ، ترتیب و زیبایی  کابل کشی  به میزان انبوه  در ساختمان ها و مراکز تجاری ، صنعتی که نیاز به کار کردن سیم و کابل می باشد ، بهره برده می شود. 


تولید کننده سینی کابل سینی کابل  را در گونه های متغیر همچون نردبان کابل ؟ضخامت سینی کابل؟چند خم  سینی کابل؟ و مقدار نیاز تولید متقاضی ساخته می شود.


کابل می بایست در کلیه مسیر عبوری داخل سینی برق  حرکت کرده ، گاها این حرکت ها میتواند عمودی باشد.


سینی  نردبان کابل  :


سینی‌ کابل ها با اتصال  پیچ‌ های ویژه مانند رول بولت به  کمک راب سینی کابل و به گونه رابت یو شکل  و گاها رابط بغلبند سینی کابل به هم متصل شوند . لزا برای تحکیم

سیم و کابل ، داخل سینی  از نگهدارنده  کابل (بست کمربندی) استفاده می شود.



#سینی_نردبان_کابل_گالوانیزه_آبکاری_گرم