تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم  و نردبان کابل تیک 02133530243

تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم و نردبان کابل تیک 02133530243

سینی کابل گالوانیزه گرم تیک بازارلاله زارجنوبی نردبان کابل فلزی|گلند پلاستیکی|سی چنل|لوله برق فولادی و گالوانیزه|لوله خرطومی فلزی|بست چنگکی|ریل بست چنگالی|سر لوله برق|پریز کف خواب | https://www.tsbargh.ir |قوطی پریز فلزی گالوانیزه ترمینال باکس ضد انفجارGRP
تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم  و نردبان کابل تیک 02133530243

تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم و نردبان کابل تیک 02133530243

سینی کابل گالوانیزه گرم تیک بازارلاله زارجنوبی نردبان کابل فلزی|گلند پلاستیکی|سی چنل|لوله برق فولادی و گالوانیزه|لوله خرطومی فلزی|بست چنگکی|ریل بست چنگالی|سر لوله برق|پریز کف خواب | https://www.tsbargh.ir |قوطی پریز فلزی گالوانیزه ترمینال باکس ضد انفجارGRP

استانداردهای کابل کشی ساختار یافته

: کابل کشی ساختار یافته 

بسیاری از مدیران شبکه مدام این موضوع را می شنوند که شبکه آنها به دلیل کابل کشی غیر استاندارد یا دلایل دیگر قطع شده است. تحقیقات مختلف کابل کشی نشان می دهد که در بسیاری از سناریوها، شبکه به دلیل سیستم های کابل کشی با کیفیت پایین از کار افتاده است.بنابراین نصب یک سیستم کابل کشی ساخت یافته جدید می تواند بسیاری از خرابی های شبکه را از بین ببرد. یکی دیگر از عوامل حیاتی که باید در نظر گرفته شود این است که فناوری سیستم کابل کشی ساختاریافته، اگرچه بیشتر از سایر اجزای کابل کشی شبکه دوام می آورد. اما حدود پنج درصد از کل سرمایه گذاری شبکه را تشکیل می دهد.

فناوری کابل کشی ساخت یافته تنها فناوری است که باید برای مقابله با الزامات ارتباطات تلفنی و داده در حال حاضر و برای آینده نصب می شود. 

کابلکشی ساختار یافته جدید چیست؟

سیستم کابل کشی که به شما یک رویکرد بسیار ساختار یافته به جدید یا سیستم کابل کشی قدیمی را کامل می کند . یک سیستم شبکه رسانه ای ترکیبی که تمام ترافیک داده ها مانند صدا، داده و ویدئو و حتی سیستم های مدیریت ساختمان های پیچیده بزرگ را کنترل می کند.

به سادگی، می توان آن را به عنوان یک سیستم کابل کشی توصیف کرد که شامل مجموعه ای از موارد انتقال است که با قوانین طراحی مهندسی اعمال می شود. به کاربر کمک می کند صدا، داده و سیگنال ها را به گونه ای اعمال کند که نرخ داده را به حداکثر برساند.فناوری سیستم کابل کشی ساختاریافته زیرساخت کامل را به بلوک های قابل کنترل تقسیم می کند و سپس سیستم جدید کابل کشی  سعی می کند این بلوک ها را به هم متصل کند تا سیستم های شبکه کابلکشی با کارایی بالا را تولید کند که تقریباً همه شرکت ها اکنون به آنها اعتماد دارند.

هر سیستم کابل کشی ساختاری منحصر به فرد است. این به دلیل تغییرات در موارد زیر است:

ساختار معماری هر ساختمان که محل نصب کابل کشی است.

کابل و موارد اتصال

ویژگی ها و قابلیت های نصب کابل کشی.

انواع تجهیزاتی که نصب کابل کشی نیاز دارد حال و آینده.

پیکربندی یک سیستم کابل کشی از قبل نصب شده (به روز رسانی و مقاوم سازی).

الزامات مشتری و ضمانت های سازنده.

تکنیک هایی که ما برای تکمیل و کنترل نصب کابل کشی استفاده می کنیم نسبتا استاندارد هستند. استانداردسازی این تاسیسات کابل کشی به دلیل نیاز به اطمینان از عملکرد قابل قبول سیستم کابل کشی از ترتیبات کابل کشی پیچیده بسیار مهم است.

صنعت کابل‌کشی و تولیدکنندگان کابل‌ با استاندارد آشنای ANSI شناخته می شود.مجموعه ای از استانداردهای کابل کشی را برای طراحی، نصب و نگهداری تاسیسات  منتشر شده است. این دستورالعمل ها برای اطمینان از نصب مناسب بسیار مفید هستند.

مزایای استفاده کابل کشی ساخت یافته :

هماهنگی طراحی و نصب کابل کشی.

انطباق با الزامات فیزیکی و خطوط انتقال.

مبنایی برای بررسی گسترش سیستم پیشنهادی و سایر تغییرات از این قبیل.

اسناد یکنواخت

اصطلاح استاندارد صنعت کابل‌کشی که برای نصب شبکه یک شرکت استفاده می‌شود. که به یک منطقه نسبتاً کوچک خدمات می‌دهد (مانند نصب و ساخت‌ سینی نردبان کابل ها که به ساختمان یک شرکت خدمات می‌دهد. 

تأسیسات سیستم کابل کشی ساختاریافته معمولاً دارای: 

تأسیسات ورودی، متشکل از مسیرهای ستون فقرات عمودی و افقی، کابل های شبکه ستون فقرات عمودی و افقی، مسیرهای افقی، کابل های شبکه افقی، خروجی های محل کار، اتاق های تجهیزات، کمدهای مخابراتی، مجموعه های جعبه پریزهای مخابراتی چند کاربره هستند. به عنوان MUTOA)؛ نقاط انتقال و نقاط تحکیم

تاسیسات ورودی دارای اجزای کابل کشی یا تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد وسیله ای برای اتصال مناطق خدماتی بیرونی به کابل کشی محل است. این می تواند مسیرهای ورودی سرویس، کابل های شبکه، سخت افزار اتصال، دستگاه های حفاظت مدار و سخت افزار انتقال داشته باشد.

تاسیسات ورودی سیستم کابل کشی ساخت یافته، انتقال خارج از کابل کشی کارخانه را به کابل کشی که فقط برای ساخت و ساز داخل ساختمان تایید شده در خود جای می دهد. این شامل انتقال به کابل شبکه دارای رتبه آتش است. امکانات ورودی کابل نیز مرز شبکه بین کابل کشی SP و محل مشتری  در صورت نیاز است.

استانداردهای اصلی کابل کشی ساختاریافته کدامند ؟

ANSI/TIA-568

در اواسط دهه 1980، مصرف کنندگان، فروشندگان و سازندگان با مشخصات بالا کمی نگران نبود مشخصات مربوط به سیستم کابل کشی مخابرات شدند. قبل از آن، تمام ارتباطات و کابل کشی شبکه اختصاصی بود و اغلب برای استفاده تک منظوره مناسب بود.بنابراین، تحت هدایت گروه TIA TR-41 و سایر کمیته های فرعی مرتبط، TIA و EIA در سال 1991 اولین نسخه خود را از سیستم کابل کشی مخابراتی ساختمان های تجاری منتشر کردند که به نام ANSI/TIA/EIA-568 نامیده شد. گاهی اوقات به عنوان TIA/EIA-568 هم شناخته می شود.

صنعت و انجمن ارتباطات رایانه ای (معروف به CCIA) در آن زمان از EIA خواست تا مشخصاتی را ایجاد کند که سیستم های کابل کشی ساختاریافته و استاندارد را تشویق کند.:


ANSI/TIA-568- 

ادامه مطلب ...