تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم  و نردبان کابل تیک 02133530243

تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم و نردبان کابل تیک 02133530243

سینی کابل گالوانیزه گرم تیک بازارلاله زارجنوبی نردبان کابل فلزی|گلند پلاستیکی|سی چنل|لوله برق فولادی و گالوانیزه|لوله خرطومی فلزی|بست چنگکی|ریل بست چنگالی|سر لوله برق|پریز کف خواب | https://www.tsbargh.ir |قوطی پریز فلزی گالوانیزه ترمینال باکس ضد انفجارGRP
تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم  و نردبان کابل تیک 02133530243

تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم و نردبان کابل تیک 02133530243

سینی کابل گالوانیزه گرم تیک بازارلاله زارجنوبی نردبان کابل فلزی|گلند پلاستیکی|سی چنل|لوله برق فولادی و گالوانیزه|لوله خرطومی فلزی|بست چنگکی|ریل بست چنگالی|سر لوله برق|پریز کف خواب | https://www.tsbargh.ir |قوطی پریز فلزی گالوانیزه ترمینال باکس ضد انفجارGRP

ساخت و تولید نردبان کابل بر اساس استاندارد اروپایی

ساخت و تولید نردبان کابل بر اساس استاندارد اروپایی  :


  •  نردبان کابل  با ضخامت و وزن کم و تعداد پله نردبان کابل بیشتر (نردبان کابل استاندارد) :

نردبان کابلها با ضخامت کم و وزن کم استاندارد برای پروژه های ساده که جهت عبور کابل های سبک تر مناسب هستند .

نردبان کابل های سبک جهت عبور کابل های غلاف دار که به آسانی می توانند پوشیده شوند به کار برده می باشند .

به طور ایده عال تعداد پله های نردبان کابل در این گونه  نردبان ها  بیشتر از دیگر اشکال می باشد که می تواند جهت تهویه و خنک شدن کابل ها مفید باشد تعداد زیاد پله های نردبان کابل باعث سنگین تر شدن نردبان کابل نیز می شود و لزا برای پروژه های متوسط تعداد پله ها و وزن کم تر نردبان مناسب می باشد .

 

طرح متفاوت این نوع نردبان کابل به دلیل لبه های  آن به درون < همان لبه نردبان کابل  > آن را از نردبان کابل  با ضخامت و وزن کم و تعداد پانچ بیشتر  جدا می سازد.

این سینی های کابل  استقامت  چندین برابری نسبت به نردبان کابل های سبک دارند . نردبان کابل با ضخامت متوسط وزنی نسبتا سبک نصبی تقریبا ساده و راحت تر دارد .

لبه های نردبان کابل معمولا از 4 تا 12 سانتیمتر ارتفاع یا بیشتر بنا به سفارش متقاضی و یک خم 1 سانتیمتری به درون ساخته می شود.


  • نردبان کابل  با ضخامت و وزن بیشتر و تعداد پانچ کمتر :

نردبان کابل  با ضخامت و وزن بیشتر و تعداد پله های بیشتر برای موقعیتهایی که تحمل بار بیشتر و سنگین تر و یا محیطی که ممکن است پروژه های الکتریکی آسیب ببینند  سفارش ، ساخته و تولید می شود .

نردبان کابل های استیل نسب به همنوع گالوانیزه خود مقاوم تر و شکیل تر می باشند اما با توجه به بالاتر بودن قیمت ورق استیل قیمت نردبان کابل استیل گران تر بوده و سفارشات آنها کمتر می باشد.


تولید کننده نردبان کابل

سازنده نردبان کابل استیل

ارایه کننده قیمت نردبان کابل


نردبان کابل فلزی



جهت خرید با بزرگ ترین تولید کننده نردبان کابل تماس باشد

تیک سینی نردبان کابل در خدمت شما است


نردبان کابل در تاسیسات و پروژه های ، تاسیساتی ، صنعتی ، الکتریکی و عمرانی

نردبان کابل در تاسیسات و پروژه های ، تاسیساتی ، صنعتی ،  الکتریکی و عمرانی

نردبان کابل از  ورقه ای گالوانیزه_گرم_سرد_استیل_ به صورت یک کانال آهنی با تعدادی پله ساخته می شود . نردبان کابل گالوانیزه به صورت گسترده  درتاسیسات بزرگ و پروژه های پتروشیمی ، صنعتی و تجاری جهت  حمایت از کابل های NYM # کابل های شیلد دار، کابل های نسوز مقاوم در برابر آتش و حرارت بالا مانند FP200  وغیره استفاده می گردد.

کابل ها بر روی نردبان کابل ها گذارده شده و توسط بست ها بر روی پله  نردبان کابل اتصال داده می شوند.
کابل های نسوز حتما به نردبان کابل یا دیوار کلیپس باید وصل شوند ، استفاده از کلیپس های استیل و یا مسی  و بولت ها و پیچ برنجی بسیار مهم می باشد .
ابعاد زیادی از اشکال نردبان کابل و متعلقات آن تولید و ساخته می شود تا بتوان تجهیزاتی همچون کابل ها را در مسیر های مختلف عمودی و افقی بصورت مناسب هدایت کرد .


انواع نردبان کابل  :

1_    نردبان کابل گالوانیزه گرم عمقی معمولا در مکان هایی با حرارت  و دمای بالا یا دمای پایین و جاهایی که ذرات معلق محیطی وضعیت مناسب دارند به کار برده  می شود .

فرآیند گالوانیزاسیون  طبق استاندارد BS729 بوده و باید  بر پایه آن تهیه گردد .

2_   انواع دیگری از نردبان های کابل  مثل نردبان کابل برای استفاده در صنایع غذایی  و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند .

تنوع نردبان کابل و نردبان کابل گالوانیزه :


نردبان کابل ها به همراه اتصالات و متعلقات آن براساس استانداردهای #BS#AWS#IEC#ASTM#ISO ساخته می شوند. ورق های مورد نیاز برای تولید نردبان کابل گالوانیزه و نردبان کابل گالوانیزه به صورت گالوانیزه فابریک <ورق های مورد نیاز در کارگاه تولیدی گالوانیزه می شود> تولید و یا ورق های فولادی که پس از #برش ، پانچ و خم کاری به صورت عمقی  داغ گالوانیزه شده.

 
عملیات گالوانیزاسیون  باعث تمیزی و  یک جور شدن روی ورق مخصوصا مکان برش#پانچ & جوشکاری شده، از هرگونه خوردگی و زنگ زدگی  جلوگیری می کند. این روکش دارای وزنی در حدود 550 گرم در متر مربع می باشد.

 

خاصیت کششی ورق های گالوانیزه در ساخت و تولید سینی کابل و نردبام کابل

خواص کششی :

خاصیت کششی ورق های گالوانیزه در ساخت و تولید سینی کابل و نردبام کابل

مشخصات نمونه های انتخابی ، جهت بررسی انتخاب شده ، برای بررسی خواص کششی دو مشخصه استحکام کششی و درصد فراوانی طول به عنوان نمونه ای از معیارهای شاخص و اصلی بررسی خاصیت کششی ورق گالوانیزه ارایه می شود. بررسی و مقایسه بین انسجام و استحکام ورق سالم با نمونه معیوب کار آسانی می باشد استحکام کششی در 3 نمونه آزموده می شود لذا تغییرات کمتری را نمایش می دهد ، به گونه ای که که در الگوهای دارای عیب اول و سوم استحکام کششی کم تقریبا 6 تا 11 مگاپیکسل ، افزایش داشته که می شود خطاهای نمونه سازی را در این امر دخالت داد در مورد شاخص ازدیاد طول 3 الگو تغییراتی بین 0/7 الی 1/5 درصد را نمایش میدهد پس با توجه به نتایج به دست آمده در ضخامت های گوناگون می شود گفت که ایراد تاثیر چندانی بر خاصیت کششی ورق گالوانیزه تولید شده ندارد البته با توجه به آنکه نقاط فاقد پوشش دارای نقطه اثری بر لایه نیست قابل پیش بینی بود که خاصیت کششی تحت تاثیر قرار نگیرد.


نتیجه گیری :

1 _ دلیل ایجاد ایرادات در ورق سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه ، فاقد پوشش آلودگی کربنی موجود بر سطح زیر لایه سینی کابل بوده که کوجبات چسبندگی پوشش به زیر لایه در این نقاط می گردد. لین آلودگی ها به علت تمیز کاری ناکافی در مرحله شستشو و یا به علت اتمسفر نامناسب کوره ایجاد می گردد.

2_ با توجه به نتایج آزمون پاشش نمک نمونه های حاوی نقاط فاقد پوشش بسیار زودتر از نمونه های سالم به شوره قرمز رسیده اند ، به این ترتیب  می شود گفت وجود نقاط فاقد پوشش به صورتیی کلی مستحکم به خوردگی ورق گالوانیزه را می کاخد.

3_ عیب فاقد پوشش در استحکام کششی و درصد فراوانی طول ورق گالوانیزه تاثیر قابل توجهی ندارد.